תביעות אובדן כושר עבודה ו/או פנסיית נכות

אובדן כושר עבודה או נכות מעבודה

לפני למעלה מעשור תוקן צו ההרחבה במשק המחייב מעסיקים לערוך לכלל העובדים שלהם ביטוח פנסיוני, אשר כולל בין היתר ביטוח אובדן כושר עבודה.

משמעו של ביטוח אובדן כושר עבודה הוא שאם העובד אבד לפחות 75% מכושרו לעבוד, בעבודה כלשהי או במקצועו (תלוי בהגדרת הביטוח בכל מקרה ומקרה), אז העובד יהיה זכאי לקבל, מחברת הביטוח בה הוא מבוטח או מקרן הפנסיה בה הוא חבר, קצבה חודשית המהווה כ 75% מבסיס שכרו החודשי. ישנם ביטוחים שמזכים גם כשהעובד אבד “רק” 50% מכושר העבודה שלו.

ביטוח זה נועד לשמש לעובד רשת ביטחון מפני מקרים קשים בהם אין הוא מסוגל עוד לעבוד ולהתפרנס ולפרנס את משפחתו , באופן זמני או לצמיתות.

הדרך לקבלת קצבה חודשית בגין אובדן כושר עבודה אינה קלה וחברות הביטוח וקרנות הפנסיה  אינן ממהרות לאשר תביעות כאלו, שכן יש להן משמעות כספית כבדת משקל עבורן. על כן, יתכן והעובד יאלץ לעבור מספר רב של בדיקות רפואיות על ידי רופאים שונים בכלל ורופאים תעסוקתיים בפרט או לעמוד בפני ועדות רפואיות מטעם קרן הפנסיה או חברת הביטוח, בהן הם מבוטחים.

מימוש זכויות רפואיות

נפגעת קשה בתאונה או חלית ואינך מסוגל עוד לעבוד ולהתפרנס? פנית לקבלת קצבת אובדן כושר עבודה ונדחית ע”י קרן הפנסיה או חברת הביטוח במסגרתן אתה מבוטח? פנה אלינו ואנו נדאג כי תקבל את מלוא הכספים המגיעים לך.

לפרטים ומידע נוסף מלאו את טופס הצור קשר ונחזור אליכם בהקדם!